Fjärrsupport innebär att en representant för Godman Redovisning Program (GRP) kopplar upp sig direkt mot din dator. Detta görs samtidigt som telefonkontakt är etablerad mellan dig och representanten.
Så här funkar det
Fjärrsupporten går till så att du laddar ner en programvara till din dator. Programvaran är frånTeamViewer och de är marknadsledande på verktyg för fjärrsupport.
Klicka på bilden nedan för att starta fjärrsupporten. (Instruktioner finner du nedan)
Instruktioner för fjärrsupport
1). Klicka på bilden ovan. En ruta kommer upp som frågar om du vill spara filen eller köra filen (beror på vilken webbläsare du använder).
IE(Internet Explorer)
Klicka på Kör
Firefox
När filen är nerladdad dubbelklickar du på den och väljer öppna.
Google Chrome
Välj först Spara fil. När filen är nerladdad dubbelklickar du på den och väljer Kör.
2). När du valt att öppna/köra filen kommer följande ruta upp (säkerhetsvarning). Klicka på Kör
3). Fjärrsupportverktyget startar. Uppge ID och lösenord till supportpersonalen.